Ωχ! Κάποιος έβαλε τις Πανελλαδικές μέσα στην απεργία των καθηγητών!

της Δήμητρας Μαυροειδή

Λοιπόν επειδή πολλά έχουν γραφτεί και ειπωθεί αυτές τις μέρες νομίζω ότι χρειάζεται κι ένα σχόλιο από κάποια που πρόσφατα γλίτωσε από τις Πανελλήνιες και “συμμερίζεται την αγωνία και το άγχος των μαθητών” πολύ περισσότερο από κάθε τηλεμαϊντανό που παριστάνει τον αρμόδιο. Φοιτήτρια επί του παρόντος αλλά και κόρη καθηγήτριας τυχαίνει να έχω κάποιες -ενδιαφέρουσες ελπίζω- εμπειρίες να μοιραστώ.

Θυμάμαι τη μάνα μου νεοδιόριστη να ξενυχτάει για μάθημα κατεύθυνσης Γ’ λυκείου-που δεν ήταν η ειδικότητα της και είχε αναλάβει αναγκαστικά γιατί δεν υπήρχε αρμόδιος καθηγητής-, τρελαμένη από το άγχος «πώς θα τα πω στα παιδάκια να τα καταλάβουν γιατί δεν πάνε και φροντιστήριο»

Θυμάμαι τη μάνα μου να παλεύει να βάλει βαθμούς(«κι αυτό τι καλό παιδάκι που είναι» και «αυτό πόσο έξυπνο και γιατί δεν μου διαβάζει» και «αυτό δεν έγραψε καλά γιατί περνάει το τάδε πρόβλημα στην οικογένεια του») και τελικά να σηκώνεται χαράματα και να ανεβάζει 1 και 2 μονάδες τον καθένα.

Θυμάμαι τη μάνα μου να σκοτώνεται να βρει πρόγραμμα «να πάνε τα παιδιά μια εκδρομή» και δώσ’ του μετά στις φωτογραφίες «και αυτή είναι η Μαρία και αυτός είναι ο Γιάννης» και να ‘χει μια ιστορία για τον καθένα.

Θυμάμαι τη μάνα μου να περνάει ώρες στον υπολογιστή να φτιάξει παρουσιάσεις, να βρει υλικό να ‘ναι το μάθημα πιο ενδιαφέρον, «ν’ αρέσει στα παιδιά, να τους μείνει κάτι».

Θυμάμαι τη μάνα μου να αγοράζει τετράδια στα παιδιά που δεν έχουν λεφτά να πάρουν.

Θυμάμαι τη μάνα μου να ανησυχεί γιατί «ο τάδε μαθητής δεν ήρθε πάλι σήμερα και τι θα κάνουμε με τις απουσίες»

Θυμάμαι τη μάνα μου να καμαρώνει τους μαθητές τις όχι γιατί ‘γραψαν όλοι 20αρια αλλά γιατί «ο τάδε κοίτα πως χορεύει, ο δείνα πόσο καλό ποδόσφαιρο παίζει»

Θυμάμαι τη μάνα μου να προβληματίζεται γιατί «με ‘στειλαν και σε δεύτερο σχολείο και αυξάνονται οι βενζίνες» και «αν με στείλουν σ’ άλλη πόλη ποιος θα πληρώνει τα έξοδα του παιδιού που σπουδάζει μακριά»

Θυμάμαι και τον μαθηματικό μου στο σχολείο να λέει ότι με τα λεφτά που παίρνει πλέον ο μόνος λόγος που κάνει μάθημα είναι γιατί νοιάζεται για μας.

Θυμάμαι και τη φιλόλογο που μου ‘κανε ιστορία γενικής να πασχίζει να μάθουμε 5 πράγματα που κανείς δεν ήθελε ν’ ακούσει γιατί δεν είναι πανελλαδικά εξεταζόμενα.

Θυμάμαι όμως και μένα. Στις πανελλήνιες. Με τα νεύρα μου σπασμένα, να θέλω να σκοτώσω άνθρωπο. Να μην με νοιάζει αν καταλαβαίνω τι γράφω αλλά αν το λέει έτσι το βιβλίο. Ω, δόξα το θεό αν έμαθα κάτι από το σχολείο είναι να γράφω βαθμούς στις εξετάσεις. Και τι εξετάσεις! Μιλάμε για ένα σύστημα που σου καταστρέφει τη ζωή ένα χρόνο(τουλάχιστον). Που διαβάζεις σαν τρελός, που δεν σ’ αφήνει ούτε την 5ημερη να ευχαριστηθείς και τελικά αν γράψεις κάτω από 18,5 σου λέει ότι «απέτυχες»! Και άντε και περνάς στο πανεπιστήμιο. Μετά τι; Δικαιούσαι δωρεάν σίτιση και στέγαση; Θα προλάβεις να πάρεις πτυχίο ή θα σου συγχωνεύσουν τη σχολή «για να σε σώσουν»; Και άντε και το παίρνεις και το πτυχίο. Θα βρεις δουλειά και μάλιστα στο αντικείμενο που σπούδασες; Και άντε και βρήκες και δουλειά. Θα ζεις με 300 ευρώ, χωρίς ασφάλιση, χωρίς άδεια, χωρίς ωράριο, χωρίς εργασιακά δικαιώματα; Καλά να περάσεις. Εγώ δε θα πάρω. Δεν μου κάνει αυτή η ζωή όπως δεν κάνει και στους καθηγητές σου και στους γονείς σου και σε κάθε άνθρωπο που διαθέτει ακόμη αξιοπρέπεια.

Όσο εσένα σε πνίγουν στις πανελλήνιες, πνίγουν την υπόλοιπη κοινωνία στη βία της ανεργίας, της καταπάτησης κάθε δικαιώματος, της εξαθλιωμένης καθημερινότητας, της επιστράτευσης που τόσο εύχεσαι. Επιστρατεύουν τους λιμενικούς και λες καλά κάνουν γιατί πλήττουν το εμπόριο και τον τουρισμό. Επιστρατεύουν τους εργαζομένους του μετρό και λες καλά κάνουν γιατί πλήττουν τις μετακινήσεις. Επιστρατεύουν τα όνειρά σου και τη ζωή σου και λέω καλά κάνουν άμα τους αφήνεις!

Γι’ αυτό κυρίως το κείμενο αυτό απευθύνεται στους πρώην συμμαθητές μου και μέλλοντες συμφοιτητές μου. Για τους άλλους έγραψαν πολλοί και τα ‘παν και καλύτερα από μένα. Αλλά επειδή είστε τα ίδια παιδιά που έβλεπα στο προαύλιο τόσα χρόνια δεν θα μπορούσα να μην σας εκφράσω την πίκρα μου.

Και για να κλείνω με όλα αυτά: θα αφήσω στην άκρη τις περιττές αβρότητες γιατί νομίζω ότι έτσι θα συνεννοηθούμε καλύτερα. Ανοίξτε τα μάτια σας και αφήστε ήσυχους τους καθηγητές σας. Άλλοι σας πάνε γαμιώντας τόσο καιρό.

Πηγη

21 Σχόλια to “Ωχ! Κάποιος έβαλε τις Πανελλαδικές μέσα στην απεργία των καθηγητών!”

  1. Μεγάλη του Πιλάτου σχολή:
    «Νίπτω τας χείρας» και άλλοι Υποκριτές και Φαρισαίοι, Υπουργοί «παιδείας» μνημονίων «ανθρωπισμού»!
    [Μετά τις δηλώσεις του Υπουργού Παιδείας ενόψει των πανελλαδικών εξετάσεων περί της αγωνίας των μαθητών, την οποίαν δεν υπολογίζουν καθόλου οι ανεύθυνοι και επιπόλαιοι καθηγητές, ενώ ο ίδιος, ως υπεύθυνος υπουργός την έχει περί πολλού…]
    … ερέθισμα για μια Ιδέα, που θα διαμορφώσει το φετινό θέμα κρίσεως στο μάθημα της Νεοελληνικής Γλώσσας (Έκφραση/ έκθεση):
    «Χρειάζεται, άραγε, να καλπάζει η φαντασία των νέων σήμερα, για να συλλάβει την ευκολία με την οποία ο δίκαιος λόγος της παιδείας και του ανθρωπισμού «μεταμορφώνεται» σε τιποτένιο και φτηνό επικοινωνιακό παιχνίδι, όταν, μάλιστα, εκστομίζεται με περισσή σοβαροφάνεια και απύθμενο στόμφο από τα χείλη κάποιου που με πόνο ψυχής (βεβαίως, βεβαίως) ψήφισε νόμους και διατάξεις μνημονίων και άλλες τόσες νομοθετικές πράξεις, παρακαλώ, με σοφία «Αθηνάς», θεωρώντας εντελώς θεμιτές τις παράπλευρες απώλειες εκατομμυρίων ανέργων και τυχαίες τις χιλιάδες αυτοκτονίες ανθρώπων, που από τη μια στιγμή στην άλλη βρέθηκαν να μην έχουν στον ήλιο μοίρα και θέλησαν, με αυτό τον τρόπο να σώσουν λίγη από την αξιοπρέπεια τους; Κατά τα άλλα, η αγωνία των παιδιών και των οικογενειών τους τον… μάρανε, αυτόν και όλους τους ομοίους του!!!
    «μας γέρασαν προώρως, Γιώργο το κατάλαβες;»
    Παράλληλο κείμενο: μέχρι πότε θα προσβάλετε τη νοημοσύνη μας τόσο βάναυσα; (ΒΛΕΠΕ ΙΣΤΟΡΙΕΣ λέξεων με αρχή μέση και ΓΑΜΑ Λυκείου: σχολικό μπλοκάκι ΕΚΦΡΑΣΗΣ/ έκθεσης με άρθρα, δοκίμια, επιφυλλίδες, θεωρία ασκήσεις και πλούσιο πληροφοριακό υλικό http://ta4mx.blogspot.gr/

  2. Η μητέρα σας έκανε αυτό ακριβώς που επιτάσσει το λειτούργημα του εκπαιδευτικού. Γι’ αυτό ακριβώς διδάσκουν λίγες ώρες εβδομαδιαίως. Επειδή υπάρχουν και τα «παρελκόμενα». Όμως όλα αυτά είναι μέρος του λειτουργήματος που ασκούν. Και όσοι δεν τα κάνουν ( έχοντας την δημοσιοϋπαλληλική νοοτροπία ) είναι ανέντιμοι και χωρίς φιλότιμο. Φυσικά μπορούν να «λουφάρουν» αφού έλεγχος ( βλέπε αξιολόγηση ) δεν υφίσταται.
    Για τις πανελλήνιες, επιτρέψτε μου να σημειώσω ότι υπερβάλλετε. Με βαθμό 18,5 όχι μόνο δεν αποτύχατε ( εκτός κι αν μιλάμε για ιατρική ) αλλά είναι πιθανόν να κατακτήσετε και θέση εισαγωγής στην πρώτη δεκάδα. Εξ’ άλλου ο βαθμός είναι σχετικό κριτήριο. Όχι απόλυτο.
    Όταν κάποιος με το καλό επιτύχει στην σχολή θα πρέπει να πάρει το πτυχίο του σύντομα. Αυτό υπαγορεύει το συμφέρον του. Ώστε μετά να ακολουθήσει κάποιο μεταπτυχιακό πρόγραμμα. Με τόσους εισαγώμενους σε σχολές, δεν είναι δυνατόν να εξασφαλίζεται μία θέση εργασίας. Αν μειωθούν οι φοιτητές – άρα οι πτυχιούχοι – ίσως γίνει αυτό. Αλλά αν γίνει μείωση εισακτέων, τότε θα γίνει ο μαύρος χαμός, από όλους αυτούς που βλέπουν την «στραβή» ισότητα ως: όλοι μέσα στα Πανεπιστήμια. Όμως έτσι δεν εξασφαλίζεται ποιότητα!!!
    Η επιστράτευση των απεργών ( κι όχι των εργαζομένων ) του μετρό ήταν ένα μέτρο που έπρεπε οπωσδήποτε να πάρουν. Διότι αυτές οι θέσεις εργασίας υπάρχουν ώστε να εξυπηρετείται το επιβατικό κοινό που ΘΕΛΕΙ να εργαστεί !
    Το ίδιο πρέπει να γίνει και με τους καθηγητές. Να επιστρατευτούν ώστε ακριβώς όπως τονίζετε να μην τσακίσουν τα παιδιά. Αφού οι ίδιοι δεν έχουν το μυαλό ή το φιλότιμο να μην απεργήσουν μέσα στις εξετάσεις, ας επιστρατευτούν.
    Στο τέλος – τέλος, υπάρχει κι η παραίτηση. Αν σε κάποιον δεν αρέσει η εργασία του και βλέπει ότι είναι «θύμα» των καταστάσεων, ας παραιτηθεί και ας βγεί να εργαστεί στο ιδιωτικό τομέα. Πώς; δεν έχει παραιτηθεί ούτε ένας ; Μα φυσικά! Κορόιδο είναι;;;;

    • e.t. – Τυχαίο; Δε νομίζω… Δεν μας είπες όμως – αν έχεις την παρρησία – πως μπορεί να έχει την αξιοπρέπεια, την ηρεμία και τα στοιχειώδη οικονομικά μέσα ένας οικογενειάρχης εκπαιδευτικός για να ανταποκριθεί στα καθήκοντα του – λειτούργημα το είπες… – με όλη αυτή την ισοπέδωση, την σκόπιμη κατάσταση ανασφάλειας που τον οδηγούν οι οσφυοκάμπτες μνημονιακοί γυμνοσάλιαγκες; Σίγουρα δείχνεις να μην έχεις πάρει μυρωδιά που έχουν οδηγήσει τη χώρα με το πρόσχημα του εξορθολογισμού και της άρσης των στρεβλώσεων του παρελθόντος… Το 30% της ανεργίας, το 65% των άνεργων νέων, της γενοκτονίας κατα κυριολεξία που επιβάλλουν στη χώρα και το λαό της μέσα από την αδυναμία ύπαρξης του στοιχειώδους, που δεν ειναι άλλο από την δυνατότητα αναπαραγωγής του.Σε αυτα τα επίπεδα μισθών και συντάξεων και με αυτά τα επίπεδα τιμών των αγαθών και του εν γένει κόστους ζωής, ποιος μπορεί να ανταπεξέλθει; Πόσο μάλλον ο γονιός δάσκαλος κι εκπαιδευτικός, ο οποίος πέραν από το οτι τίθεται διαρκώς σε κίνδυνο το δικαίωμα του στην εργασία, μπορεί να κληθεί εξαθλιωμένος οικονομικά, να μετακομίζει μετά από ενδεχόμενη απόσπαση που θα του επιδοθεί. Δεν γνωρίζω πόσο πολύ βολεμένος/η είσαι, ένα είναι σίγουρο όμως, ότι «τα καλά και συμφέροντα» τα κρατάς για την πάρτη σου και οι υπόλοιποι στον καιάδα του μνημονίου… Σου συνιστώ κι εγώ με τη σειρά μου να επιστρέψεις στον πλανήτη γη και τη χώρα σου που την έχουν καταντήσει μπανανία, προτεκτοράτο και κρανίου τόπο αν τους αφήσουμε να συνεχίζουν ανενόχλητοι και συνεπικουρούμενοι από μυαλά και στάσεις ανθρώπων Ε.Τ….

      • Θα σας εκπλήξω, αλλά ζω και εργάζομαι εδώ και 22 χρόνια στον ιδιωτικό τομέα της εκπαίδευσης. Δεν έχω κάτι απέναντι στους καθηγητές. Έχω όμως απέναντι σε ( σχεδόν ) όλους τους συνδικαλιστές. (θα μπορούσα να το γράψω και με ήτα ). Είναι αυτοί μαζί με τους πολιτικούς που έχουν καταστρέψει την χώρα. Και αυτό διότι τους έχει προσβάλλει η αριστερή φρενίτιδα. Όποιος βγάλει τα κόκκινα γυαλιά του, θα δει πιο καθαρά ότι η χώρα – ο κόσμος, πετούσε στα σύννεφα επειδή τα δανεικά του φούσκωναν τα μυαλά. Ε, ήρθε η ώρα να συμμαζευτούμε. Να μειωθούν οι μισθοί αναλόγως της ανταποδοτικότητας του καθενός μας.
        Δεν μπορεί εγώ να εργάζομαι τουλάχιστον 8 ώρες κάθε ημέρα και να μην νοιώθω κάτι και να νοιώθουν οι συνδικαλιστές της ΟΛΜΕ ( οι οποίοι δεν εργάζονται ! ). Το οικονομικό στρίμωγμα το έχουμε νοιώσει όλοι. Ή τέλος πάντων οι μη προνομιούχοι. Όμως ο εξορθολογισμός της οικονομίας και κυρίως της κοινωνίας ( την οποία στην κυριολεξία διέλυσε ο Αντρέας ) πρέπει να έρθει…
        Όσο για το ποιος μπορεί να ανταπεξέλθει οικονομικά… Αυτοί που δεν μπορούν να ανταπεξέλθουν δεν είναι οι δημόσιοι υπάλληλοι. Είναι οι μόνοι που έχουν ΕΞΑΣΦΑΛΙΣΜΕΝΟ ( έστω και μειωμένο ) μισθό ! Η ανεργία, 30% που αναφέρετε και 65% στους νέους, αφορά ΚΑΘΟΛΙΚΑ στον ιδιωτικό τομέα. Δεν μπορεί, λοιπόν, να έρχεται ο κάθε ΒΟΛΕΜΕΝΟΣ στον δημόσιο τομέα και να απεργεί και μάλιστα να τσακίζει μαθητές που έχουν εργαστεί το τελευταίο τουλάχιστον έτος, περισσότερο απ’ όσο οι συνδικαλιστές της ΟΛΜΕ.

    • Μάλλον δεν έχετε καταλάβει ότι αυτό που συμβαίνει στην ελληνική κοινωνία κάπου πρέπει να λήξει. Με τη λογική σας να μην αντιδρά κανείς με όποιο μέσο διαθέτει, τίποτα δεν μπορεί να αλλάξει και θα συνεχίσουν να μας «πάνε γαμιώντας» ανενόχλητοι, όσο δεν παίρνει. Δεχόμαστε επίθεση και πρέπει να αντιδράσουμε. Το πρόβλημα είστε εσείς και άλλοι σαν εσάς που δεν αντιδράτε και λέτε αυτά που λέτε. ΔΥΣΤΥΧΩΣ!
      Όσο για τις πανελλαδικές εξετάσεις η αρθρογράφος έχει απόλυτο δίκιο. Δεν δώσαμε όλοι πανελλαδικές τα χρόνια που σχεδόν όλοι περνούσαν. Άρα και εδώ είστε ισοπεδοτικός.
      Τέλος για τους καθηγητές που «τεμπελιάζουν», επίσης πρέπει να μην γνωρίζετε και πολλά. Απαντήστε μου πως μπορεί ένας καθηγητής να τεμπελιάσει στην αίθουσα όταν έχει απέναντί του 35 μαθητές. Θα αρχίσουν να πετάνε αμέσως σαΐτες και από τη φασαρία θα έρθει ο διευθυντής να του κάνει παρατήρηση. Είναι σα να κάθεται ο υπάλληλος στον κισέ του ΙΚΑ και να «πετάει χαρταετό», θα τον φάνε οι πολίτες που περιμένουν. Πάλι και εδώ τα ισοπεδώνετε όλα. Ξέρετε δεν είμαστε όλοι ίδιοι, μην γενικεύετε. Αδικείτε ανθρώπους που δουλεύουν σκληρά. Επίσης ποιος σας είπε ότι δεν τους αρέσει η εργασία τους; Επειδή ην αγαπάνε απεργούν και μένουν απλήρωτοι. Όποιος απεργεί σημαίνει ότι δεν του αρέσει η εργασία του και θα πρέπει να φύγει; Για να τους αντικαταστήσουν πειθήνια όργανα ενός σάπιου συστήματος. Όχι! Να φύγουν αυτοί που μας κυβερνάνε τόσα χρόνια και μας κατέστρεψαν τις ζωές. Μόλις πρώτα φύγουν αυτοί, βλέπουμε για το μετά. Πρώτα να φύγουν αυτοί! Στη χώρα έχει διαπραχθεί ύβρη. Την ύβρη ακολουθεί η νέμεση.

      • Δεν νομίζω να ανέφερα κάπου ότι οι καθηγητές τεμπελιάζουν. Αντιθέτως οι συνδικαλιστές το κάνουν.
        Όντως πρέπει να αντιδράσουμε. Σε όσα γινόντουσαν τόσο καιρό και μας έφεραν εδώ. Δηλαδή στις απεργίες των Δ.Υ. οι οποίοι μονίμως ζητούσαν περισσότερα προνόμια.
        Δεν ισοπεδώνω κάποιον! Αντιθέτως είπα ότι με το 18 και δεν είναι χαμένος ένας μαθητής ! Αν είναι ποτέ δυνατόν. Μάλλον δεν διαβάσατε όσα έγραψα. Απλά η αντίθετη άποψη σας σύγχισε.
        Στον ιδιωτικό τομέα πάντως υπάρχει η παραίτηση. Την έχω δοκιμάσει πολλές φορές στην ζωή μου και πάντα έβγαινα κερδισμένος. Στον δημόσιο θέλουν να γίνουν βεζύρηδες στην θέση του βεζύρη. Αυτό δεν γίνεται
        Αυτοί που, καλώς ή κακώς, μας κυβερνουν δεν μπορούν να φύγουν επειδή εγώ διαφωνώ μαζί τους. Την διαφωνία μου την εξέφρασα στην κάλπη. Αυτό υπαγορεύει η δημοκρατία. Τα υπόλοιπα είναι πονηριές του φασισμού-κομμουνισμού. Προτιμώ την δημοκρατία.

  3. E.T. παρακαλείσαι να ξαναγυρίσεις στον πλανήτη σου…

  4. @ E.T. : ο κάθε Ε.Τ. πιστεύει ότι είναι το μοναδικό άτομο που εργάζεται σκληρά και με υπευθυνότητα, πρωτίστως, για το καλό του συνόλου… Μάλιστα, είναι τόσο ισχυρή η πεποίθηση αυτή που δεν θα δεχόταν να μοιραστεί ποτέ ένα κομματάκι από τη δόξα του ακόμη και με κάποιον άλλον Ε.Τ. Το κρίμα γι’ αυτούς είναι ότι ζουν σαν αμοιβάδες … το κρίμα για τους υπόλοιπους, δεν είναι τόσο ότι ο καθένας τους πιστεύει ότι είναι μεταμψύχωση του Ροβινσώνα Κρούσσου, όσο ότι έχει να κάνει με Παρασκευάδες.

    • Δεν έγραψα κάτι τέτοιο αφού δεν το πιστεύω. Προφανώς έχετε το κληρονομικό χάρισμα να με ψυχολογήσετε χωρίς να με έχετε δει ή συζητήσει. Πάντως δεν ισχυρίστηκα ότι εγώ μόνο εργάζομαι σκληρά.

      • «… χωρίς να με έχετε δει ή συζητήσει». Βλέπω και κρίνω από τις απόψεις σας. Δεν είναι, δα, πρωτότυπα αυτά που γράφετε. Αποκτήστε τουλάχιστον ένα περισσότερο προσωπικό στυλ. Είστε και καθηγητής! Ή μήπως δεν προβλέπεται στη διδακτέα ύλη?

  5. Εκπαιδευτικοί. Τέσσερις μήνες διακοπές. Αραλίκι. Και τις μέρες που δουλεύουν μη μου πεις ότι πιάνουν το οκτάωρο; Τα μαύρα από το φροντιστήριο και τα ιδιαίτερα να είναι καλά.

    «ο τάδε μαθητής δεν ήρθε πάλι σήμερα και τι θα κάνουμε με τις απουσίες;». Τι να κάνουμε; Θα μείνει από απουσίες και αν βάλει μυαλό καλό γι’αυτόν, αν όχι… λυπούμαστε, η ζωή είναι σκληρή.

    «Δικαιούσαι δωρεάν σίτιση και στέγαση;». Σε ποια χώρα του πλανήτη δικαιούσαι σίτιση και στέγαση στο πανεπιστήμιο; Και γιατί πρέπει να κάποιος να σου εξασφαλίσει δουλειά μετά; Αυτά ούτε στα Σοβιετικά καθεστώτα δεν συνέβησαν. Αν εσύ αποφασίσεις να κάνεις διδακτορικό στις διατροφικές συνήθειες των Αβορίγινων της Αυστραλίας τη χρονική περίδο 1950-1970, ποιος σου φταίει να δεν βρίσκεις δουλειά;

    Με 18,5 περνάς όπου θες και με άνεση.

    Ε.Τ. ας τους να λένε. Πονάει η αλλαγή, αλλά είναι αναπόφευκτη.

    ΥΓ. Το «πάνε γαμιώντας» δεν είναι σοβαρή έκφραση.

  6. Να είσαι καλά κορίτσι μου. Σε ευχαριστώ. Σε ευχαριστώ που μπηκες στον κόπο να γράψεις αυτό το κείμενο. Που πέρασες από το σύστημά μας το εκπαιδευτικό και παρ’ όλα αυτά δεν απόμεινες με έναν ατομικισμό και ενάμιση ωχαδελφισμό, όπως θα τους βόλευε. Που όπως πολύ καλά ξέρεις από τη μητέρα και τους καθηγητές σου, εσύ και οι όμοιοί σου είστε ο λόγος που μπαίνουμε στην τάξη ακόμα και τα δίνουμε όλα και ας μας τα έχουν πάρει σχεδόν όλα πια.

  7. Προς Ε.Τ.
    Ειναι βέβαιο ότι και 100.000 τόμους να σου γράψουν για τα πραγματικά στραβά κι ανάποδα αυτού του τόπου – που σαφώς δεν τον κατάντησαν έτσι οι «κόκκινοι διοπτροφόροι» αλλά τα ντόπια κλεφτολαμόγια και ενεργούμενα αυτών που λοιμαίνονται λαούς ολόκληρους – και πάλι δεν θα άλλαζες μυαλά. Πειθήνιος κι αθόρυβος με το ΟΧ,Ι σίγουρα άγνωστη λέξη στο κώδικα της αξιοπρέπειας σου, παραμένεις το πλέον κατάλληλο υπόστρωμα για τις πλάτες αφεντικών και δυναστών κάθενός που θέλει να αντισταθεί στον οποιοδήποτε επιχειρήσει να του κάνει το βίο, αβίωτο… Συνέχισε να υποστηρίζεις την επιδείνωση, την εξαθλίωση και το ξεθεμελίωμα καθε θεσμού που χτίστηκε με αγώνες και θυσίες ενός αιώνα από τους ανθρώπους της εργασίας και μόνον αυτούς που είναι και οι μόνοι δημιουργοί του όποιου πλούτου στον πλανήτη Γη. Προσγειώσου σ΄ αυτόν. Ποτέ δεν είναι αργά. Κι αν φαντάζεις έτσι, συνεχίζω να αντιτάσσομαι στή ρήση «Τι ψάχνεις να βρεις.. σε παλιο γαϊδούρι καινούργια περπατισιά…; Έχασες»
    Τωρα να σου που και τα δικά μου. ΄Εχω κι εγώ γιο που δίνει πανελλαδικές, στοχεύοντας Πολυτεχνικές Σχολές… πολύ καλός είναι και καλώς το επέλεξε. Κι αν πάνε λιγο παρακάτω οι εξετάσεις δεν χάθηκε ο κόσμος. Χάνεται όμως με όλα αυτά που τον ξεθεμελιώνουν τα 3 αυτά μαύρα χρόνια αλλά, και τα προηγούμενα που οι …προσφιλείς σου το προετοίμαζαν! Έχω και κόρη στη Β΄ Γυμνάσίου. Έχω και γύναίκα άνεργη εδώ και ένα έξάμηνο, είμαι κι εγώ 2 μηνών άνεργος μετά από 28 συνεχή χρόνια δουλειάς στον ιδιωτικό τομέα. Απολυμένος χωρίς ευρώ αποζημίωση και 5 μήνες απλήρωτος πριν το ουσιαστικό κλείσιμο της μεγαλύτερης στον κλάδο επιχείρησης μαζί με άλλους 700 σταδιακά απολυθέντες στα 3 μαύρα χρόνια του μνημονίου, της υποτέλειας, και της ενεχειρίασης της χώρας και των παιδιών της για πάρα πολλά χρόνια! Και καλούμαστε να ζήσουμε 4μελής οικογένεια με 790ευρώ του ΟΑΕΔ.. Κι εσύ ψελλίζεις στο πως να σκύψουμε ακόμη περισσότερο το κεφάλι, για να τό βρει το σπαθί πιο εύκολα… Λυπάμαι… και η οσφυοκαμψία έχει τα όρια της…
    » Όποτε σας λένε οι ξένοι σας φίλοι ντύνεστε το πουκάμισο της αρετής κλαίτε την πατρίδα και τους αγωνιστάς καθώς κλαίγει η φώκια τον πνιμένον είναι τα δάκρυά της καυτερά, σαπίζει τον πνιμένον και κάθεται και τον τρώγει.» Γιάννης Μακρυγιάννης – Αγωνιστής του ’21.

  8. Korimpios Λέει:
    Μαΐου 11, 2013 στις 7:03 μμ
    Προς Ε.Τ.
    Είναι βέβαιο ότι και 100.000 τόμους να σου γράψουν για τα πραγματικά στραβά κι ανάποδα αυτού του τόπου – που σαφώς δεν τον κατάντησαν έτσι οι “κόκκινοι διοπτροφόροι” αλλά τα ντόπια κλεφτολαμόγια και ενεργούμενα αυτών που λυμαίνονται λαούς ολόκληρους – και πάλι δεν θα άλλαζες μυαλά. Πειθήνιος κι αθόρυβος με το ΟΧΙ σίγουρα άγνωστη λέξη στο κώδικα της αξιοπρέπειας σου, παραμένεις το πλέον κατάλληλο υπόστρωμα για τις πλάτες αφεντικών και δυναστών, σκόπελος καθενός που θέλει να αντισταθεί στον οποιοδήποτε από δαύτους επιχειρήσει να του κάνει το βίο, αβίωτο… Συνέχισε να υποστηρίζεις την επιδείνωση, την εξαθλίωση και το ξεθεμελίωμα κάθε θεσμού που χτίστηκε με αγώνες και θυσίες ενός αιώνα από τους ανθρώπους της εργασίας και μόνον αυτούς, που είναι και οι μόνοι δημιουργοί του όποιου πλούτου στον πλανήτη Γη. Προσγειώσου σ’ αυτόν κύριε Ε.Τ.! Ποτέ δεν είναι αργά.
    Συνεχίζω να αντιτάσσομαι στη ρήση “Τι ψάχνεις να βρεις.. σε παλιό γαϊδούρι καινούργια περπατησιά…; Έχασες” … Κι ας φαντάζεις έτσι!
    Τώρα να σου που και τα δικά μου. Έχω κι εγώ γιο που δίνει πανελλαδικές, στοχεύοντας Πολυτεχνικές Σχολές… πολύ καλός είναι και καλώς το επέλεξε. Κι αν πάνε λίγο παρακάτω οι εξετάσεις δεν χάθηκε ο κόσμος. Χάνεται όμως με όλα αυτά που τον ξεθεμελιώνουν τα 3 αυτά μαύρα χρόνια αλλά, και τα προηγούμενα που οι …προσφιλείς σου το προετοίμαζαν! Έχω και κόρη στη Β΄ Γυμνασίου. Έχω και γυναίκα άνεργη εδώ και ένα εξάμηνο, είμαι κι εγώ 2 μηνών άνεργος μετά από 28 συνεχή χρόνια δουλειάς στον ιδιωτικό τομέα. Απολυμένος χωρίς ευρώ αποζημίωση και 5 μήνες απλήρωτος πριν το ουσιαστικό κλείσιμο της μεγαλύτερης στον κλάδο επιχείρησης μαζί με άλλους 700 σταδιακά απολυθέντες στα 3 μαύρα χρόνια του μνημονίου, της υποτέλειας, και της ενεχειρίασης της χώρας και των παιδιών της για πάρα πολλά χρόνια! Και καλούμαστε να ζήσουμε 4μελής οικογένεια με 790ευρώ του ΟΑΕΔ.. Κι εσύ ψελλίζεις στο πως να σκύψουμε ακόμη περισσότερο το κεφάλι, για να τό βρει το σπαθί πιο εύκολα… Λυπάμαι… και η οσφυοκαμψία έχει τα όρια της…
    ” Όποτε σας λένε οι ξένοι σας φίλοι ντύνεστε το πουκάμισο της αρετής κλαίτε την πατρίδα και τους αγωνιστάς καθώς κλαίγει η φώκια τον πνιμένον είναι τα δάκρυά της καυτερά, σαπίζει τον πνιμένον και κάθεται και τον τρώγει.” Γιάννης Μακρυγιάννης – Αγωνιστής του ’21.

  9. Κατάσταση πολιορκίας

    Η πολιτική επιστράτευση που επιβάλει η κυβέρνηση (ΦΕΚ 1139-1140, 11/5/2013), σε 80 χιλιάδες καθηγητές προκειμένου να καταστείλει μια απεργία πριν καν αναγγελθεί επίσημα είναι μια ακόμα απόδειξη ότι η χώρα βρίσκεται σε μόνιμη κατάσταση πολιορκίας. Ένα καθεστώς εξαίρεσης χτίζεται συστηματικά τα τελευταία χρόνια περιλαμβάνοντας σ’ αυτό όλο και μεγαλύτερα τμήματα του πληθυσμό με κάθε είδους κριτήρια: Πολιτικά, φυλετικά, θρησκευτικά, κοινωνικά, συνδικαλιστικά. Ο κύκλος διαρκώς διευρύνεται και το νήμα που έχει τεθεί από το κράτος έκτακτης ανάγκης είναι η υποταγή στη νομιμότητά του. Όποια κι αν είναι αυτή, όπως την ορίζει ένα τέτοιο κράτος που δήθεν βρίσκεται σε κατάσταση πολιορκίας. Όποιος “δεν βάζει πλάτη” τίθεται αυτομάτως εκτός νομιμότητας. Σε αυτό το κράτος δεν ισχύει ότι όλοι είναι αθώοι μέχρι αποδείξεως του αντιθέτου, αλλά το όλοι είναι ένοχοι μέχρι να αποδειχτεί ότι όντως δεν είναι. Ο καθένας πρέπει να αποδείξει την υποταγή του στο νόμο και την τάξη, αποδεχόμενος τυφλά τα διατάγματα του Σαμαρά και του Δένδια.

    Συνέχεια εδώ: http://wp.me/pryYN-1jM

  10. Ε.Τ δεν θελω να σε τρομαξω αλλα ουτε δημοκρατης εισαι και προφανως καμια σχεση δεν εχεις με την Δημοκρατια. Ενας στυγνος ολιγαρχικος που βολευεται σε ενα ολιγαρχικο πολιτευμα και τη βρισκει με ολιγαρχικες πρακτικες, διαποτισμενος απο το Θεαμα.

    O τροπος που αντιλαμβανεσαι, οπως και το μεγαλυτερο μερος της κοινωνιας, αυτα που συμβαινουν ειναι μεσα απο αποσπασμενες εικονες και οχι ως αμεσο βιωμα. Η ολοκληρωτικη πραγματικοτητα της κριτικης στην απεργια των εκπαιδευτικων ειναι ετεροκαθορισμενη απο τη γλωσσα της εξουσιας χωρις να παιρνει υποψη της καθολου το κοινωνικο-πολιτικο γιγνεσθαι. Η απεργια ειναι πολιτικο γεγονος και ως τετοιο πρεπει να συζητηθει και οχι με ορους ηθικης ή συναισθηματισμου. Μας αρεσει η παιδεια σημερα που εχει μετατραπει σε προιον και ο μονος της στοχος ειναι η ενταξη των εκπαιδευομενων στην αγορα εργασιας με τη πληρη απουσια πνευματικης καλλιεργειας? Συμφωνουμε με την αυξηση των διδακτικων ωρων των εκπαιδευτικων και την ανεργια 10.000 ακομα ατομων? Γουσταρουμε που εχουμε τους πιο κακοπληρωμενους εκπαιδευτικους στην Ευρωπη και απο τις μικροτερες δαπανες στην παιδεια? Γι’αυτο το λογο εσυ και οι ομοιδεατες σου καταληγετε σε ξεκαρδιστικα συμπερασματα του τυπου”Να επιστρατευτούν ώστε ακριβώς όπως τονίζετε να μην τσακίσουν τα παιδιά. Αφού οι ίδιοι δεν έχουν το μυαλό ή το φιλότιμο να μην απεργήσουν μέσα στις εξετάσεις, ας επιστρατευτούν” ή αφου οι συνδικαλιστες ειναι λαμογια η καθε απεργια ξεχωρα απο τα αιτηματα και τα προταγματα της ειναι κακη. Μαλλον εσυ πρεπει να βγαλεις τα νεοφιλελε γυαλια σου.

    Κάθε κοινωνία δημιουργεί τους δικούς της θεσμούς (κανόνες, νόμους, αξίες, γλώσσα, και ηθικούς κανόνες) που λειτουργούν με βάση μια κοινή κατανόηση για τη ζωή και το ρόλο του ανθρώπου μέσα στο σύμπαν και εν τελει θεσμιζει και θεσμιζεται. Οι συνδικαλιστες και οι πολιτικοι ειναι δημιουργημα της φιλελευθερης ολιγαρχιας σου αλλα για σενα ανοιχτομυαλε γκουρου της διανοησης το συμπτωμα ειναι και η αιτια.

    Βεβαια το πιο ξεκαρδιστικο ειναι που θεωρεις τον εαυτο σου δημοκρατη, ολιγαρχικε της κακιας ωρας. Μαθε λοιπον οτι Δημοκρατια ειναι η δυνατοτητα να ειναι ολοι ικανοι να αρχουν και να αρχονται, η κατασταση στην οποια ο λαος απο μονος του οριζει τις υποθεσεις του και θετει τους νομους του. Δυο θεμελιωδεις αξιες της ειναι η ισοτητα και η ελευθερια. Ισοτητα ως ισονομια – που το ειδες εσυ αυτο? – ισηγορια – αυτο παλι? – και ισοψηφια. Ελευθερια ως δικαιωμα αλλα και υποχρεωση ολων να σκεφτονται και να μιλουν ελευθερα. Ο διαλογος και η πειθω ειναι ειναι ο τροπος επιλυσης των προβληματων της κοινοτητας και οχι η βια που μας εχει ταραξει το πολιτευμα σου. Τελος η ψηφοφορια αφορα αποφασεις για διαφορες υποθεσεις και οχι προσωπα, η εκλογη των καλυτερων αποτελει αριστοκρατικο θεσμο.

    Κανε τη χαρη λοιπον στη Δημοκρατια να μην την πιανεις στο στομα σου γιατι τη βρωμιζεις.

    Α και για να μην ξεχνιομαστε σκατα στην ηθικη της εργασιας.

  11. Βασίλης Παπατσίμπας Says:

    Reblogged this on ΑΛΕΞΙΚΕΡΑΥΝΟ.

Σχολιάστε

Εισάγετε τα παρακάτω στοιχεία ή επιλέξτε ένα εικονίδιο για να συνδεθείτε:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Google+

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Google+. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Σύνδεση με %s