Είμαστε δύο λαοί, δύο κομμάτια.

 

του Θύμιου Καλαμούκη

«Κανένας μόνος του. Είμαστε ένας λαός, ένα έθνος, σε κοινή δοκιμασία». Το απόσπασμα αυτό είναι απο το πρωτοχρονιάτικο διάγγελμα, του δοτού πρωθυπουργού της δεύτερης κατοχικής κυβέρνησης,  Λουκά Παπαδήμου.

Το διάγγελμα περιείχε πολλές απειλές, εκβιασμούς και ψέματα. Απο όλα αυτά την προσοχή μας τράβηξε η παραπάνω φράση και κυρίως το ότι «είμαστε ένας λαός»…

Ευτυχώς ΔΕΝ  είμαστε ένας λαός, ένα έθνος και πολύ περισσότερο ΔΕΝ είμαστε σε κοινή δοκιμασία. Για την ακρίβεια, το μεγαλύτερο κομμάτι του λαού, είναι σε τραγική δοκιμασία, σε φρικτή κατάσταση, με ευθύνη ενός άλλου, μικρότερου κομματιού του λαού.

Ευτυχώς όσοι μένουμε Ελλάδα, κατοικούμε Ελλάδα και μιλάμε ελληνικά, δεν είμαστε ένα. Και πως θα μπορούσε άλλωστε. Τι κοινό έχει ο τραπεζίτης με τον ταμεία στο γκισέ και την καθαρίστρια του κτιρίου.

Τι κοινό έχει ο βιομήχανος της χαλυβουργίας που πετσοκόβει μισθούς και απολύει, με τον εργάτη της χαλυβουργίας, που χάνει εισόδημα απολύεται και εξαθλιώνεται.

Τι κοινό έχει ο απατεώνας αδίστακτος πολιτικάντης που κοροιδεύει την κοινωνία με τον ιδεολόγο ψηφοφόρο, (υπάρχουν ακόμη τέτοιοι), ή έστω με τον απλό ψηφοφόρο.
Ούτε ζωή κοινή έχουμε, ούτε καθημερινότητα ίδια, ούτε παρόμοια όνειρα, ούτε ακόμη ίδιες ψευδαισθήσεις.

Έχουμε αντίθετα και αντικρουόμενα συμφέροντα, προσδοκίες και όνειρα.

ΕΥΤΥΧΩΣ.

Και η επίκληση του εννιαίου και του αδιαίρετου, είναι η πιο ύπουλη, πρόστυχη, ισοπεδωτική  νομιμοποίηση της αδικίας και της ανισότητας. Κάτω απο αυτές τις μπούρδες χρόνια τώρα κρύβονται, τα χειρότερα εγκλήματα κατά των πολλών και αδυνάτων. Τα παραμύθια του ενιαίου έθνους και λαού που περνά δύσκολα κρύβουν τις εκρηκτικές αντιθέσεις, που καθορίζουν τα έθνη. Πόσο μάλλον τα επιχειρήματα του τύπου, «όλοι μαζί να δουλέψουμε και να επωμιστούμε τα βάρη της κρίσης για να ξεπεράσουμε τα δύσκολα…»

Ευτυχώς λοιπόν, δεν είμαστε ένας λαός. Είμαστε δύο λαοί, δύο κομμάτια. Αυτό που παράγει, δημιουργεί, προάγει την έννοια του ανθρώπου. Και αυτό που κλέβει τον μόχθο και κόπο των πολλών, αυτό που σαν βδέλλα ρουφά το αίμα των πολλών, καταπιέζοντας καθετί δημιουργικό και ελπιδοφόρο.

Δυο κομμάτια, δύο λαοί, σε μια κρίσιμη φάση. Το ένα είναι προβληματικό και το άλλο προβληματίζεται. Ελπίζω όχι για πολύ.

3.1.2012

Πηγή: Ελληνοφρένεια


10 Σχόλια to “Είμαστε δύο λαοί, δύο κομμάτια.”

  1. θυμός μπ@λαμούτης Says:

    Και η Λέσχη είναι 2 κομμάτια όχι μόνο ο «ελληνικός λαός»… Ενα που βάζει σοβαρά κείμενα, σοβαρές αναρτήσεις (ασχετο με το αν συμφωνεί κάποιος ή όχι) και ένα άλλο που βάζει Καλαμούκηδες, και διάφορους κωλοτούμπες τύπου Δελαστίκ. Και εντάξει ο Δελαστίκ -σύμφωνα με το γνωριμο αριστερό αστιγματισμό- κάθεται πάνω στις τέως δάφνες του ώς αγωνιστής πρόεδρας και τέως ευρωβουλευτής βεβαίως βεβαίως της ριζοσπαστικής αριστεράς. Τώρα αν αρθρογραφεί για τους Μπόμπολες και τα γραπτά του έχουν μόνο εξ αγχιστείας μακρινή συγγένεια με τον μαρξισμό ή την ριζοσπαστικότητα, δεν μας πολυπειράζει βρε αδερφέ…

    Τι δουλειά όμως έχουν άνθρωποι σαν τον Καλαμούκη σε «τετράδια ανυπότακτης θεωρίας»; Επειδή επικαλείται γενικά την αριστερά; Επειδή είναι «άνθρωπος του πνεύματος»;;;; Επειδή είναι δημοφιλής περσόνα, ενας (ακόμα) γελωτοποιός του βασιλιά;; Χαιδευόμαστε με το να αναπαράγουν τσιτάτα μας οι έμμισθοι γελωτοποιοί; (και κατά βάση ιδιαζόντως συντηρητικοί πίσω από το φτηνό λαικισμό τους)
    Μπράβο στη λέσχη που αναπαράγει τη χειρότερη νομιμοφρονα παράδοση της αριστεράς «όλοι οι καλοί (αστοί) χωράνε»! Ετσι φτιάχνονται οι ανυπότακτες θεωρίες, οι ανυπότακτες συνειδήσεις;

  2. ΡΕ ΠΑΙΔΙΑ ΓΙΑ ΘΥΜΙΣΤΕ ΜΟΥ ΠΟΥ ΕΡΓΑΖΟΤΑΝ ,ΠΟΥ ΕΡΓΑΖΕΤΑΙ ΚΑΙ ΑΠΟ ΠΟΙΟΥΣ ΠΛΗΡΩΝΕΤΑΙ Ο ΘΥΜΙΟΣ ΚΑΛΑΜΟΥΚΗΣ…FAKE ARISTERA EN DRASH!!!

  3. θυμός μπ@λαμούτης Says:

    Λέσχη δυστυχώς η μόνη απάντηση που έδωσες ήταν τραγική: ωστε το ζήτημα είναι από που πληρώνεσαι και κατευθείαν ορίζεσαι ως προλετάριος; Επειδή τον Καλαμούκη τον πλήρωνε ο Αλαφούζος και τους απεργούς χαλυβουργούς ο Μάνεσης , δύο άξια τέκνα δηλαδή της ελληνικής αστικής τάξης, τους κάνει όλους προλετάριους….Χμμμ, μάλλον πρέπει να ξαναδιαβάσω τον Μάρξ γιατί εγώ νόμιζα πως η θέση του καθενός στην παραγωγή διαμορφώνει και το που ανήκει. Κατά το θεώρημά σου λοιπόν τα διάφορα καλόπαιδα (στελέχη, golden boys, εργοδηγοί, προιστάμενοι, υψηλά ιστάμενοι στην ιεραρχία «εργαζόμενοι») σε διάφορες εταιρίες ανήκουν και αυτοί στην μεγάλη εργατική τάξη αφού το payroll τους είναι από το ίδιο αφεντικό και στην ίδια τράπεζα με τις καθαρίστριες, τους υπαλλήλους και τους οικοδόμους της κάθε εταιρίας…

    Απλά πράγματα: ο Καλαμούκης είναι ένας καλοπληρωμένος γελωτοποιός, όχι ένας «εργάτης του πνεύματος». Οι χαλυβουργοί είναι απλά κακοπληρωμένοι χαλυβουργοί. Ο καλαμούκης παράγει-αναπαράγει αστικό πολιτισμό (εκτός αν θεωρήσουμε πως η λαϊκίστικη σάτυρα μέσα από καθεστωτικά media είναι κομμάτι ενός «άλλου πολιτισμού» και της κοινωνικής ριζοσπαστικότητας). Οι χαλυβουργοί παράγουν απλά μπετόβεργες..Αυτό που παράγει ο Καλαμούκης δεν είναι κοινωνικά χρήσιμο. Οι μπετόβεργες από την άλλη είναι κοινωνικά χρήσιμες :με αυτές θα κυνηγήσουμε τα αφεντικά και τους κάθε είδους φίλους και γελωτοποιούς τους…
    ΥΓ Επίσης -άλλο σου φάουλ Λέσχη- οι απεργοί χαλυβουργοί δεν δηλώνουν αριστεροί άρα δεν μπορούν να είναι ούτε καν fake. Το μόνο που «δηλώνουν» είναι ο αγώνας τους. Ο αγώνας τους είναι ταξικός και ρηξιακός και αυτό αρκεί για όλους μας.

    • Αν και καταντά κάπως κουραστικό όλο αυτό το στυλ, είναι και λίγο αυτισμός να μπαίνεις διαρκώς σε ένα μπλογκ που δε γουστάρεις, δύο απαντήσεις μόνο.
      Αν δεν μπορείς να πεις κάτι σωστά και πειστικά μην τρελαίνεσαι κιόλας. Σκιαμαχείς και βγάζεις πράγματα από το μυαλό σου. Δεν είπε κανείς για προλετάριους. Είπαμε ότι αν κριτήριο είναι ποιός πληρώνει ποιόν, τότε όπως και τον Καλαμούκη τον πληρώνει ένας κακός καπιταλιστής έτσι και τους Χαλυβουργούς, ένας τέτοιος τους πληρώνει, όπως και την πλειοψηφία των ανθρώπων που εργάζονται και δεν είναι πλούσιοι. Επομένως απλοϊκοί αφορισμοί τέτοιου τύπου έχουν μάλλον μηδαμινή αξία. Από κει και πέρα δεν είπαμε τίποτα για προλετάριους, λες και μίλησε ποτέ ως τέτοιος ο άνθρωπος. Βέβαια να πω την αλήθεια λίγα από τα κείμενα που ανεβάζουμε γράφονται από προλετάριους γενικά, παρότι θα το θέλαμε. Και βέβαια να διαβάσεις, γιατί σιγά μην έχεις ξαναδιαβάσει, Μαρξ, που και αυτός βέβαια δεν ήταν προλετάριος αλλά δεν φαίνεται να τον απορρίπτεις.
      Ούτε βέβαια αυτό σημαίνει ότι είναι ένας πνευματικός ταγός. Ένας συμπαθής δημοσιογράφος είναι, που όποτε μας αρέσουν αυτά που γράφει, τα αναδημοσιεύουμε. Τώρα αν δε σου αρέσουν υπάρχουν πολλά ενδιαφέροντα πράγματα που μπορείς να κάνεις από το να βρίζεις αυτόν και τη Λέσχη.

      Το δεύτερο λάθος σου όμως, που είναι και πιο σημαντικό είναι αυτό για τους εργάτες.Ουσιαστικά λες: οι εργάτες είναι εργάτες, δεν είναι αριστεροί ή δεξιοί. Τι πρωτοφανής ηλιθιότητα, άγνοια και νεοφασιστική αντίληψη είναι αυτή; Είναι άλλο ότι η κοινωνική- ταξική τους θέση δεν ταυτίζεται αναγκαστικά με την πολιτική τους τοποθέτηση και ότι η πρώτη είναι που καθορίζει τα αγωνιστικά επαναστατικά τους συμφέροντα και άλλο ότι θέτεις σαν αδιάφορο το θέμα της συνείδησης και της πολιτικής τοποθέτησης. Άσε που είναι και ψευδές. Οι χαλυβουργοί δεν είναι μόνο χαλυβουργοί. Εντός αυτών υπάρχουν πολιτικές τοποθετήσεις και προφανώς πολλοί εξ αυτών συνδέονται με το ΚΚΕ και το ΠΑΜΕ, όπως και ο πρόεδρος τους. Σαφώς όλοι τους στηρίζουμε και τέτοια. Άλλα τι βολική σκέψη για σένα: οι εργάτες είναι εργάτες. Το ΚΚΕ είναι χαφίεδες. Και τι γίνεται με εργάτες που είναι ΚΚΕ; Σε βλέπω να μπλοκάρεις λιγάκι. Δεν πειράζει, δεν περίμενα και πολλά περισσότερα.

  4. θυμός μπ@λαμούτης Says:

    Τσαντίστηκες λέσχη και αρχίζεις και χάνεις τον έλεγχο. Πρώτη φορά σε βλέπω έτσι…Πρώτον δεν έβρισα τη λέσχη. Δειξε σε μένα και σε αυτούς που μας διαβάζουν που είπα «βρωμόλογα» για σενα αγαπητή μου και τότε ναι θα έχεις δίκιο (κριτική έκανα για τις αναρτήσεις-χυλό που ανεβάζεις ενίοτε και είναι απόρροια κατά την ταπεινή μου άποψη της δυστοκίας της αριστεράς να αρθρώσει έναν αντί-Λογο στο υπάρχον (γι αυτό αρέσκεται σε χυλούς). Οι «ανυπότακτες θεωρίες» δεν είναι απλά λόγια. Δευτερον, ποιος σου είπε πως δεν γουστάρω το μπλογκ και απλά μπαίνω να τρολάρω. Και τί είσαι τηλεοραση για να σε κλείσω; Το ότι έχεις τα σχόλια ανοιχτά δεν σημαίνει ότι επιδιώκεις να είσαι ένα δημόσιο πεδίο πολιτικής αντιπαράθεσης του κόσμου του αγώνα; Η ειρωνία για τα άρθρα του Καλαμοιύκη ή του Δελαστίκ δεν νομίζω ότι ξεπέρασαν κάποια όρια (ούτε χυδαία ήταν). Δεν νομίζω ότι υπάρχει μεγαλύτερο τρολάρισμα από το να έχεις σε ένα μπλογκ «ανυπότακτης θεωρίας» άρθρα του Δελαστικ, του καλαμούκη και του Μπογιόπουλου. Αυτο -τρολάρεσαι λέσχη!
    Απλά το μπλογκ πλέον -σε αντίθεση με το όταν ξεκίνησε που είχε έναν χαρακτήρα συγκεκριμένο, με κείμενα και αναρτήσεις που ήταν τροφή για τη ριζοσπαστικότητα (ασχετο με το αν κάποιος συμφωνούσε ή διαφωνούσε)- εξελίσσεται σε ένα αριστερούλι λεύκωμα και αυτό δεν είναι καθόλου ωραίο. Ειχαμε Δελαστικ, το ανεχόμαστε, έχουμε τώρα Καλαμούκη -ψιλοστραβώνουμε- και τί βλέπω σήμερα; Μπογιόπουλοι στην «ανυπότακτη οθόνη» μου. Πόσο να αντέξει η ακροαριστερή μου καρδιά; Τρίτον η ενόχλησή σου ξεκινά γιατί κάποια πράγματα που ειπώνονται είναι αρκετά άβολα για τις «ανυπότακτες θεωρίες» που θεωρείς πως στήνεις, επειδή στην πραγματικότητα είσαι ανακόλουθη. Το ζήτημα δεν είναι αν αυτός που γράφει είναι ή δεν είναι προλετάριος. Είναι το τί θέλεις εσύ να πεις με αυτό που ανεβάζεις: γιατί αν ένα κείμενο του Ζίζεκ (που ναι δεν είναι προλετάριος, ούτε είναι άνθρωπος του αγώνα, ένας παντοφλοφόρος διανοούμενος είναι), ακόμα και ένα άρθρο αστών οικονομολόγων του ΔΝΤ μπορώ να καταλάβω τί θέση έχει μέσα σε ένα μπλογκ «ανυπότακτης θεωρίας» -να οξύνει λίγο τα αναλυτικά εργαλεία μας το πρώτο και να μας αναδείξει τις συστημικές κατευθύνσεις του εχθρού το δεύτερο- το κείμενο του Καλαμούκη τι εξυπηρετεί αν όχι μια κακόγουστη απόπειρα να ξανασερβιστούμε «εύκολους αφορισμούς» από συστημικούς υπαλλήλους; Τεταρτον ο καλαμούκης δεν είναι ένας συμπαθής δημοσιογράφος αλλά ένας ψευτοαριστερός εμπαθής καλαμαράς και γελωτοποιός. Πέμτπον Μάρξ έχω διαβάσει και ξαναδιαβάζω (και το υφάκι του ξερόλα κράτα το για άλλη χρήση -εσωκομματική-). Εκτον και τελικό, λάθος για τους εργάτες της Χαλυβουργίας δεν έχω κάνει. Εσύ έκανες φάουλ με το να τους παρουσιάσεις ως αριστερούς. (τα περι ηλιθιότητας άγνοιας και νεοφασισμού στα επιστρεφω και πάλι για εσωκομματική χρήση, θα σου χρειαστούν, έρχονται και εκλογές). Ακριβώς αυτό που μου απαντάς στη δευτερολογία σου είπα, αλλά δεν καταλαβαίνεις. Σου κάνω repeat: όταν σου απαντώ σε αυτό που διατύπωσες -πως ότι οι εργάτες είναι αριστεροί- (άρα υπονοείς ότι κουβαλάνε όλο το πολιτικό υπόβαθρο και την πολιτική στρατηγική της αριστεράς) ότι οι αγωνιζόμενοι εργάτες είναι ο ίδιος τους ο αγώνας, αυτό δεν είναι ηλίθιο, νεοφασιστικό, μεταμοντέρνο και άλλες τέτοιες παρλαπίπες που μου απαντάς. Ο αγώνας τους είναι από μόνος τους το σημείο που διαμορφώνει και διαμορφώνεται από την ταξική-πολιτική τους συνείδηση. Δεν έθεσα λοιπόν το ζήτημα της συνείδησης ως αδιάφορο. Εσύ πήγες να προσδώσεις χαρακτηριστικά άλλα από αυτά που έχει ένας ακηδεμόνευτος εργατικός αγώνας.Αυτό είναι και αυτό καταθέτουν οι χαλυβουργοί πέρα από νομοτέλειες που πιθανά κάποιος να θέλει να τους προσθέσει και πέρα από τις ίδιες τις πολιτικές ταυτότητες που οι αγωνιζόμενοι έχουν. Τώρα αυτό με το ΚΚΕ που αναφέρει που κολλάει; Ανάφερα εγώ το ΚΚΕ (και μάλιστα ότι χαφιεδίζει;) Αν παρόλαυτα ένας ΚΚΕς εργάτης διεκπεραιώνει στις γενικές συνελεύσεις τις πολιτικές στοχεύσεις του κόμματος και όχι το συλλογικό ταξικό συμφέρον του αγώνα σαφώς και υπάρχει πρόβλημα. Εκτός αν εσύ λέσχη μου είσαι από αυτές που πιστεύουν ότι οι πολιτικές στοχεύσεις του (κάθε) «κόμματος των εργατών» είναι το συλλογικό και ταξικό συμφέρον των αγωνιζόμενων και αρα οι αγώνες οφείλουν να διαμορφώνονται στη βάση αυτού…Μύρωδιά σοβιετίας από την οθόνη μου…
    Σε αφήνω να εκνευριστείς και πάλι και να αρχίσεις τους χαρακτηρισμούς…

  5. Εγώ πάλι θα ήθελα να τονίσω στην Λέσχη τον συντηρητισμό, τον παλαιο»μαρξισμό» και την εργατίτιδα από την οποία πάσχουν πολλοί σύντροφοί της -όπως φαίνεται και από τα σχόλια των δήθεν μαρξιστών. Τσιτάτα του τύπου «οι εργάτες είναι εργάτες» είναι ,όπως σωστά λένε τα παιδιά της λέσχης, εκτός από γελοία, και νεοφασιστικά. Δεν πα να «διαβάζεις Μαρξ» λοιπον κ.μπαλαμούτη.Διάλογο με τον Μαρξ αλλά και άλλους επαναστάτες δεν πρόκειται να έχεις. Θύμα του φετιχισμού που άριστα περιέγραψε ο ίδιος, ρουφάς μόνο ιδεολογία. Μετά αναρωτιόμαστε πως το εργατικό κίνημα και τα κομμουνιστικά κόμματα κατέληξαν σε εγκληματικές συμμορίες.

    Υ.Γ-παρά τις όποιες πολιτικές διαφωνίες με τα παιδιά της Λέσχης, δεν μπορώ να τους συγχαρώ για το ότι στέκουν στο ύψος των περιστάσεων.Και επειδή το σχόλιο που είχα αφήσει στο «Χέγκελ στις φυλακές κορυδαλλού» έμεινε αναπάντητο, και με αφορμή τα σχόλια των «συντρόφων» εδώ -που ο θεός να τα κάνει σχόλια-, να κάνω μια άλλη ερώτηση. Που θα έπρεπε να εστιάζουμε άραγε περισσότερο? Στον αυτιστικό υπερτονισμό των πολιτικων διαφορων μεταξύ των δύο χώρων χωρίς προοπτικές υπέρβασής τους, ή στο δημιουργικό ξεπέρασμα των παθογενιών του κάθε χώρου ξεχωριστά?

  6. Να διαβάζετε ορθότερα τα κείμενα και σχόλια στα οποία απαντάτε με ύφος 100 καρδιναλίων: το «εργάτες είναι απλά εργάτες» δεν γράφτηκε πουθενά και οι «μαρξιστορητορίες» και ορθοδοξίες περί νεοφασισμού που ακολούθησαν είναι τραγελαφικές…Και το ότι φτιάχνονται πάνω σε μια φράση που δεν γράφτηκε είναι αποκορύφωμα του πολιτικού κρετινισμού. Αυτό που γράφτηκε -και γράφτηκε αντιστικτικά με την καλοπληρωμένη «δουλειά» γελωτοποιού του Καλαμούκη- επειδή είναι λάθος να θεωρούμε πως τέτοιοι «εργαζόμενοι» ανήκουν στην εργατική τάξη έστω ως «διανοητικό προλεταριάτο», είναι πως οι «χαλυβουργοί είναι απλά κακοπληρωμένοι χαλυβουργοί». Δεν βγάζεις άκρη με την ηθελημένη πολιτική «μυωπία» κάποιων…

    • Ούτε ο Ένγκελς ανήκε στην εργατική τάξη.Είσαι πιο συντηρητικός και από τον Καρατζαφέρη όμως.Γιατί η πραγματικότητα για εσένα είναι πολύ στενή για να χωρέσει την ηθική και την συνείδηση.Αν κάποιος παίρνει καλά λεφτά, είναι ύποπτος, άσχετα με το έργο που κάνει.Αν τραβήξουμε την συλλογιστική σου στα άκρα -γιατί τέτοια συλλογιστική θα είναι- πρέπει να περιμένουμε μια στιγμή όπου θα είμαστε ΟΛΟΙ προλετάριοι -όπως οι χαλυβουργοι και όχι απλά μισθωτοί- για να μπορούμε να διεκδικήσουμε μια θέση στην «ιστορική αυτή τάξη».Το ζήτημα είναι όμως τι πράττει κανείς.Και μεταξύ εσένα ,ενός που φλερτάρει ιδεολογικά και όχι φιλοσοφικά με τον μαρξισμό και ενός ανθρώπου σαν τον Καλαμούκη, ο οποίος ναι «τα παίρνει» από τον Χατζηνικολάου, η διαφορά είναι τεράστια, γιατί κακά τα ψέμματα, το αστόχαστο και αποκομμένο από την θεωρία πράττειν όλων εκείνων που είναι υποταγμένοι στον κομματικό λόγο παράγει μικρό μετατοπισιακό έργο (στην συνείδηση) απ΄ότι ο Καλαμούκης, στον οποίο μπορεί βέβαια κανείς να ασκήσει κριτική, αλλά πάντως όχι να τον αντιμετωπίσει όπως διάφοροι θερμοκέφαλοι σπαθοφόροι του μαρξισμού όπως εσύ.

  7. Πετάς τις λέξεις χωρίς να υπολογίζεις το βάρος τους. Χρησιμοποιείς την λέξη «ηθική» με κάπως άκυρο τρόπο; Θα σε μάλωνε ο Ενγκελς και ο Μάρξ μαζί. Οσο για τον συντηρητισμό (και τον καρατζαφερισμό) ψάξε να τον βρεις στον «μετατοπισιακό» λαϊκισμό του καλαμούκη που υπερασπίζεσαι. Και μάθε να διαβάζεις: γιατί αν δεν μπορείς να καταλάβεις το νόημα σχολίων από «μπαλαμούτηδες» φαντάζομαι πόσο έχεις κατανοήσει τον Μάρξ. Και για να τελειώνει αυτός ο «διάλογος»: ο ψόγος στον Καλαμούκη ήταν ακριβώς για το έργο που παράγει (τον μισθό του τον άφησα ως δευτερεύοντα). Η κριτική στην λέσχη είχε να κάνει με τον λόγο που ανεβαίνουν τέτοια «πονήματα» και για την άστοχη τοποθέτηση-απάντηση της «που εργάζονταν και που εργάζονται και από που πληρώνονται οι χαλυβουργοί; fake αριστεροί και αυτοί μάλλον»…αφού προσπάθησε να ενοποιήσει καλαμούκηδες και χαλυβουργούς κάτω από «κοινά νοήματα» ήτοι να κάνει ένα διανοητικό άλμα που ενοποιεί καλαμούκηδες και αγωνιζόμενα κοινωνικά κομμάτια κάτω από κοινές πολιτικές ομπρέλες ή «κοινές υποθέσεις» …
    Α! Και ένα τελευταίο: σπαθοφόροι της μαρξιστικής ορθοδοξίας είναι αυτοί που ξεχειλώνουν τις έννοιες κατά πως βολεύει τον διανοητικό προκρούστη τους (το κόμμα δηλαδή που «μιλάει» μέσα σε κάθε μαρξιστη). Και είναι αυτοί που κατά βάση αποκόβουν την πράξη από τη θεωρία ή αυτοί που παζαρεύουν τη θεωρία με πολιτικούς «ρεαλισμούς».

Σχολιάστε

Εισάγετε τα παρακάτω στοιχεία ή επιλέξτε ένα εικονίδιο για να συνδεθείτε:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Google+

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Google+. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Σύνδεση με %s